fbpx

Making recruitment look good

In 2023 heeft LEAN HR een ingrijpende transformatie doorgemaakt. Zowel onze propositie als onze visuele identiteit hebben een grondige make-over ondergaan, in nauwe samenwerking met marketingbureau Morres & Company. Samen zijn we tot een nieuwe look-and-feel (huisstijl) gekomen.

De kracht van een huisstijl

Ook voor LEAN HR is een moderne en krachtige huisstijl van essentieel belang. Het stelt ons in staat om ons bedrijf doelgericht te positioneren en te profileren. Dit krachtige visuele element van onze identiteit biedt de mogelijkheid om onszelf overtuigend te onderscheiden van de concurrentie, terwijl het tegelijkertijd zorgt voor directe herkenbaarheid en benadrukt waar LEAN HR voor staat.

Krachtig logo met een boodschap

Ons nieuwe logo straalt kracht uit dankzij het hoekige ‘condensed’ lettertype en de opvallende punt achter de naam. De ondertitel, ‘Community Recruitment’, benadrukt de kern van onze dienstverlening.

Mensen in de spotlight

Mensen vormen de kern van de LEAN HR-community, en daarom staan ze centraal in onze huisstijl. Onze foto’s stralen aandacht en passie uit, en dragen bij aan een persoonlijke uitstraling. Om de dynamiek en beweeglijkheid van onze organisatie te symboliseren, wekken we de suggestie dat de vlakken daadwerkelijk bewegen door de foto’s in vlakken af te snijden.

De nieuwe huisstijl van LEAN HR, met mensen uit het werkveld afgebeeld op verschillende kleurvakken

Visies uitgedrukt in kleur

Iedereen bij LEAN HR heeft zijn of haar eigen visie, en dit wordt tot uiting gebracht door middel van verschillende vierkante kleurvlakken. Foto’s van mensen zijn altijd vrijstaand om hun individuele perspectieven te benadrukken.

Consistent toepassen

Een nieuwe huisstijl komt pas tot zijn recht wanneer deze consequent wordt toegepast en dient als basis voor al onze communicatie-uitingen, of het nu gaat om onze website, autobelettering, kantoren of contracten. Een goede huisstijl, die vertrouwen en een sterke merkidentiteit creëert in combinatie met onze stem, dat is waar wij voor gaan.

Onze huisstijl is volop te zien op onze Facebook, Instagram en LinkedIn pagina’s.

Overige artikelen